Dag van vertrek aangebroken! - Reisverslag uit Noord-Scharwoude, Nederland van Max en Amarins - WaarBenJij.nu Dag van vertrek aangebroken! - Reisverslag uit Noord-Scharwoude, Nederland van Max en Amarins - WaarBenJij.nu

Dag van vertrek aangebroken!

Door: Max en Amarins

Blijf op de hoogte en volg Max en Amarins

08 Februari 2015 | Nederland, Noord-Scharwoude

Eindelijk is de dag van vertrek aangebroken! Vanavond stappen we in het vliegtuig naar Bali voor onze heerlijke vakantie van een maand.
We hebben deze site gemaakt zodat jullie kunnen lezen hoe wij onze reis beleven en wat wij allemaal meemaken.
We zullen proberen (afhankelijk van internet) om deze site regelmatig bij te werken.

We vliegen met KLM en de reis duurt 16 uur en 15 minuten. We vertrekken vanavond en hopelijk kunnen we lekker slapen zodat de reis ook wat sneller voorbij is.
We komen aan in Bali om 20.10 plaatselijke tijd. Als het goed is worden we dan opgehaald door een medewerker van ons eerste hotel: Max One Hotel at Bukit Jimbaran. Het hotel ligt op 10 minuten rijden van het vliegveld. Zodra we daar aankomen gaan we lekker bijkomen aan de rand van het zwembad.

Selamat tingel ! (Tot ziens)
Liefs Max en Amarins

• 08 Februari 2015 - 11:47

Elly:

Ik wens jullie een hele goede vlucht en een fijne vakantie. Geniet er van. Liefs Elly

• 08 Februari 2015 - 12:03

Anjo:

een hele fijne vakantie en lekker genieten!!!!

• 08 Februari 2015 - 12:51

Marijke Hiemstra:

Wij wensen jullie saampjes een god reis toe en heel veel plezier. Geniet van deze mooie vakantie. We kunnen jullie mooi volgen. Liefs en groet van ons. Ma en Jan

• 08 Februari 2015 - 12:54

Marijke En Jan:

Selamat liburan dan sangat menyenangkan..........

• 08 Februari 2015 - 13:18

Frederique :

Heel veel plezier!

• 08 Februari 2015 - 18:21

Anneriet:

Goede reis & geniet ervan!!

• 09 Februari 2015 - 08:25

Eefje:

Heel veel plezier!! Nog een paar uurtjes vliegen