Aangekomen in Bali - Reisverslag uit Jimbaran, Indonesië van Max en Amarins - WaarBenJij.nu Aangekomen in Bali - Reisverslag uit Jimbaran, Indonesië van Max en Amarins - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Bali

Door: Max en Amarins

Blijf op de hoogte en volg Max en Amarins

09 Februari 2015 | Indonesië, Jimbaran

Hierbij onze eerste verhaal vanuit Bali.

Na een goede maar lange vermoeiende reis zijn wij aangekomen in Bali.
Gister zijn we mooi op tijd vertrokken richting Schiphol en na het inchecken van de bagage hadden we voldoende tijd om nog wat te eten en daar nog even rond te kijken en een biertje te drinken. Ons vliegtuig vertrok wat later dan gepland omdat we nog even moesten wachten op andere vertrekkende vliegtuigen.
Het was redelijk druk in het vliegtuig en op een krijsend kind na was het goed te doen. Helaas werkte Amarins haar tv scherm niet, maar dit werd goed opgelost en konden we van plaats ruilen met een man en konden we lekker allebei film kijken of muziek luisteren. Om 00.00 kregen we warm eten, hierna toch maar geprobeerd om te gaan slapen. Helaas viel dit niet mee, maar toch hebben we allebei een beetje kunnen rusten.
Onderweg gelukkig weinig last gehad van turbulentie. We hadden in Singapore een tussenstop van 45 minuten. Dit was ideaal om even de benen te strekken. Na opnieuw door de strenge douane te zijn konden we gelijk instappen en de reis vervolgen naar Bali.
Wederom een goede vlucht, weinig turbulentie.
Na 3 uurtjes vliegen en wederom een warme maaltijd achter de kiezen kwamen we aan in Den Pasar. Het eten en drinken in het vliegtuig was goed te doen.
Toen wij onze kamer bij het Max One Hotel in Jimbaran boekten konden we ook een transfer krijgen van vliegveld naar hotel, maar zoals in veel hotelbeoordelingen te lezen valt is dit geen garantie! Bij ons dus ook niet en dus een taxi geregeld die ons keurig bij ons hotel bracht.
Het hotel ziet er netjes en schoon uit en de kamer is prima. Nu heerlijk bijkomen in de tuin van het hotel. Er is een tijdsverschil van 7 uur met Nederland. Helaas was het hier al donker toen we aankwamen dus hebben we nog niet veel kunnen zien van de omgeving.
Nu nog even wat drinken en dan lekker slapen.

Selamat malam!
Liefs Max en Amarins

• 09 Februari 2015 - 19:00

Ma En Jan:

Fijn dat jullie goed en wel zijn aangekomen. Het bijkomen van de reis zal wel lukken met het heerlijke weer daar. Veel plezier en tot laterrrrrrrrr....
    Liefs en groet van ons. AYO ma en Jan.

• 10 Februari 2015 - 16:35

Lieke Zuurbier:

heeeiiii leuk dat ik jullie al gesproken heb over skype. fijn dat jullie zo"n fijne reis hebben gehad. papa heb je nog wat aan mama's slaappillen gehad? ik heb gisteren geschaatst en ik moet op zo 15.02.2015 de volharding bokaal rijden en dan moet ik de 500 en de 1000 meter rijden, ik rij dan als junior C en ik ben nu pupil A.
    ik was vandaag naar school maar het duurde heel lang ik had namelijk acht uur, maar ik ben nu thuis en we gaan patat eten. groetjes lieke

• 10 Februari 2015 - 20:26

Rob:

Hee luitjes! Goed om te horen dat de aankomst goed is verlopen. Een lange vlucht blijft t toch he! Maar goed... volgens mij is het daar iets warmer dan hier haha, en gaan jullie bar genieten! Have fun! groetjes Rob en Greta!

• 11 Februari 2015 - 03:38

Henk Wagenaar:

Wauw..het avontuur is begonnen. Mooi zo'n weblog....geniet van alles dat doen en wij ook.